Podążanie za nowinkami technologicznymi to nie jest zadanie, które należy do najprostszych. Świetnym przykładem jest technologia Switch_On. Co więcej, jest to technologia, na którą zdecydował się TVN.
Irytujące reklamy
Można przypuszczać, że reklamy nie cieszą się zbyt dużą popularnością ludzi – nikt nie włącza telewizora dla reklam. Z drugiej strony trzeba mieć na uwadze, że reklamy są bardzo ważne i to się nie zmieni – a w każdym razie nic nie wskazuje na zmianę. Jak się jednak okazuje, można zadbać o udogodnienie. W ten sposób dochodzimy do sedna sprawy, czyli technologii Switch_On. Technologia Switch_On to rozwiązanie, dzięki któremu można sobie pozwolić na podmianę spotów reklamowych. Trzeba tylko pamiętać o tym, że zmiana musi zostać dokonana do godziny przed zaplanowaną emisją.
Wybór technologii Switch_On dowodzi stawianiu na rozwój. Jest to niezwykle ważne, wszak nie możemy zapominać o konkurencji. Warto również odnotować (sytuacja może nie jest zrozumiała), że reklamodawcy zyskują szansę na prowadzenie komunikacji reklamowej z zachowaniem elastyczności. Dokładnie mówiąc, reklamodawcy mogą wykorzystywać dane sprzedażowe, magazynowe czy warunki zewnętrzne.
Switch_On to technologia, która działa o każdej porze. Spoty można zastępować w następujących stacjach: TVN, TTV, TVN 7, TVN Turbo, TVN Style, TVN Fabuła, Discovery Life, Travel Channel, HGTV, Food Network, Metro. Ponadto możemy mówić o czymś przejściowym – za jakiś czas należy spodziewać się rozwoju oferty, który będzie dotyczyć choćby dostępności technologii.